Studietime!

Gud så skönt det är att gå upp kl 8 iställetför kl.5, trodde de orden aldrig skulle komma ut ur min mun ;p haha

Näe men det är skönt att slippa o pendla.
Blev lite småirriterad på omdömet jag fick av min handledare, alltså jag blev ju godkänd, räcker ju för mej, men så skrev och sa hon att jag inte verkade så intresserad, bara för att jag inte ställde en massa frågor hela tiden, bara för att hon gjorde det under sin praktik, men jag är inte en sån person som måste fråga mej fram hela tiden, jag frågar när jag känner att jag verkligen behöver, jag ser och lär istället, funkar bra för mej, ja menar alla är ju olika.

Nu pluggar ja matte o svenska, är ju faktiskt riktigt kul med matte ju =D, började igår och är snart redan klar med första kapitlet, första svenska uppgiften har jag lämnat in oxå, att man inte kunde vara lika duktig på gymnasiet =/ men skitsamma, that´s the past, this is the future!

Igår var ja o Loke på komvux och fixade lite med mina kurser och så lämnade jag in en ansökan om kurser jag ska läsa i vår sen, då blir det religion A, naturkunskap A o svenska A, Loke gillade verkligen att åka buss o spårvagn, och varje gång vi klev av dom var han tvungen att säga hej då till bussen och spårvagnen - gullungen min <3 han satt även och härmade rösten som ropar ut hållplatserna =) knasbollen.



Nehe nu dags att få  sig lite frukost och sätta igång med pluggandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0