Kalasplanering

Finns det verkligen nån mer än jag som gillar planering?

Jag har redan börjat planera inför Ericas 5-årskalas, trots att hon fyller i februari =D
Jag gillar att planera och greja, och visst det kanske inte blir riktigt 100 som jag har planerat, men då har man ändå nåt att gå på tycker jag =)

Jag tänkte att hon skulle få ha kalas hemma denna gång, hade ju på busfabriken förra året. Så ska hon få bjuda hem några från dagis, blir första gången för henne, och sen att alla föräldrar får bestämma själva om devill stanna eller inte.

Så det blir att beställa lite kalasprylar till hennes kalas, vet inte riktigt vad, finns ju så mycket, och om erica fick skulle hon nog vilja ha allt =)


Detta hittade jag hos Kalaspinglan




Detta finns hos Barnkalaset.se

Sen finna det ju nästan tusen andra fina teman, så vi får se vad det blir och vad Erica vill ha, klart att hon måste få välja =)

Kommentarer
Postat av: Linda och William

Här har du en till som planerar! :) Jag skulle kunna planera Williams kalas men jag har hört med min kompis om hennes son och min son ska ha tillsammans.. de fyller dagarna efter varandra och de är bästa kompisar.. de bjuder ju ändå samma människor.. men vi får se! :)

2010-11-27 @ 07:04:03
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0