God morgon

Go morron på er, eller ni kanske har varit vakna ett tag? Jag gick upp för en halvtimme sen.
Hade en skojig kväll igår. Vi åkte hem till kim och mia där även sanna o robin var, henka var nykter så privat chaufför hade jag oxå, inte illa. Var jag som fick bestämma under kvällen, det var min kväll sa han, kanske hade han lite dåligt samvete, ja vet inte ;p

Där kollade vi på eurovision grejen, bara skitlåtar, speciellt den som vann. Men vi hade det skitkul, drack goda drinkar. Kimmen och mia blev trötta, så vi drog vidare ut till svärtinge till hojklubben där, men det var rätt dött där,min gudfar var där iaf. Men det hade varit dåligt med folk, är ju en massa andra bikerfester denna helg, så det krocka ju lite.

Var hemma vid 3 tiden och jag var supertrött och sketafull ;p tål ju fan inget längre, 2 drinkar och 1 cider fick jag i mej haha, det positiva är ju att det blir billigt för mej =D

Näe nu ska jag äta lite frukost, mår toppen annars och det är skönt.




Helen: Önskar jag kunde se lika positivt på saker som du gör.
Du är en underbar vän <3 puss på dej

Kommentarer
Postat av: helen

tack vännen! du med ska du veta!<3 du får låna Kay pollack av mig, att välja glädje, den har hjälpt mig skitmkt. säg till om du vill låna den... får ha en tevespelskväll snart tycker jag! puss

2010-05-30 @ 19:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0