Badhuset

Idag spenderade jag några timmar på badhuset med Erica och helen och ellinor, hade det jätteskojjigt, det får vi göra om snart gumman =) Erica var ju lite feg i början, men tillslut åkte hon rutschkanorna i croco island ,var med i djupa bassängen, vågade simma lite och ha sig, men hon ville inte testa i stora bassängen utomhus, men det kanske går nästa gång.



Henka har man inte sett så mycket av idag =/ drog hemifrån vid 6 tiden för att käka frukost med nån polare tydligen och sen drog vidare och kom inte hem förrän vid 11 och då drog erica och jag. vi var hemma strax efter 17 och vid 18 drog han, roligt värre.
Får väl se om han vill umgås med oss imorrn..


Och så en tråkig nyhet, min ena morbror gick bort imorse =/ han hade tydigen varit sjuk en kortare tid. Han somnade in imorse medans han sov, skönt att han slapp lida.
Hade tyvärr ingen kontakt med honom, har inte sett honom sen jag va liten, känns pisstråkigt.
Men även att man inte hade nån kontakt så känns det jobbigt, ja mena det är ju ändå ens morbror.
Så på begravningen lär jag absolut gå.

R.I.P morbror Kalervo <3




Henka har inte ens frågat hur ja mår efter beskedet =(

Kommentarer
Postat av: Helen

Det var skitkul gumman!=)



Killar! Jag tror de är födda utan den där stora delen i hjärnan som handlar om känslor, att prata om känslor, de har ingen aning om hur man gör eller hur viktigt det är- de är nog lite handikappade på det området! Eller så är de utomjordingar, det skulle ju förklara en hel del då! Nåt är det med dem iallafall!;P



Hoppas allt är bra annars och tråkigt med din morbror! Ta hand om dej gumman! puss

2010-05-29 @ 08:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0