Praktiken som bortblåst?

Men herregud, va trött man kan bli.
ringde skolan nu för att se om mina praktiker blir av i höst, men dom visste inget, för dom hade inget med praktikerna att göra, utan det sköter läraren, men läraren jag hade i barn och ungdomssjukvård har slutat så då ska man höra av sig till nya läraren, men jag har ju ingen ny.

Så då fick jag ringa en annan, som skulle bifoga det vidare till nån annan i umeå, suck, suck och åter suck!

Så jag får väl se om jag får nån prakik alls i barn och ungdomssjukvård och vanlig sjukvård, vill ju det, annars får ja inget betyg i dom kurserna. Detta är väl en nackdel med att plugga på distans =/
ja hoppas det ordnar sig.

Igår kom det äntligen liite regn, man får väl va glad för det lilla, men hade velat haft lite åska oxå, men det blev det ju inte, till helgen kanske såg ja.

Nehe om man skulle passa på fixa med tvätten och byta sängkläder nu när det är lite svalare..

Kommentarer
Postat av: Millah

Överraskning i min blogg=) Grattis=) Kram // Millah

2010-07-15 @ 10:00:32
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0