Snö, snö och snö

Ska det aldrig ta slut? Var ju inte lite som hade kommit nu under natten =/ suck.

Alltså gud var jag blev irriterad på barnen igår, gjorde absolut inte som jag sa och trotsade massor gånger hundra =( Var så jag tänkte fråga på sös sen om man fick stanna en vecka eller två ist för två dar, lite semester haha. När henka kom hem, stängde jag in mej i sovrummet, kolsvart i rummet och bara va, så jävla skönt det var, behövde det verkligen.

När jag kom hem nu efter dagis, så kom jag på att jag skulle ha köpt té innan jag gick hem, typiskt, men som tur är så har ja lite lösté, så det får bli sånt.
Sen blir det att sätta sig och plugga lite.

Tessan: Tack =D har du lust och skicka användarnamn o lösen till mej så jag kan läsa din blogg, har tappat bort dom =/

Kommentarer
Postat av: feztis

Trotsiga barn är aldrig kul, idag har det varit en riktig jobbig dag usch :( Tur att alla dagar inte är så ;)

2010-01-21 @ 22:33:08
URL: http://feztis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0