Seg lördag

Har sovit dåligt inatt, 3 st som låg och hostade i samma säng, alla utom jag, en aning jobbigt.
Sen att denna dag har gått sakta gör ju inte dagen bättre =/
Fy fan nu snöar det ute igen, ännu mer deprimerande..

Hade skoj igår kväll iallafall på pyjamaspartyt
(bild lånad av helen, hoppas det är ok?)
Tjejerna!
Joline, Kiara, Ellinor o Erica

Dom hade jätteskoj ihop, så mycket av filmen såg dom inte dock, utan dom sprang in i rummet och busade, erica somnade rätt fort när vi kom hem.
vi vuxna satt i köket och hade det trevligt, spelade monopol och snackade skit.
Vatten och banan höll jag mej till, vilket lyx va ;p vågade inte testa nåt kex, eftersom jag inte testat det än, inte så kul och få dumpning borta och må illa och ha sig.



Ikväll blir det bowling uppe i haga, men jag ska dock inte spela, utan det är klubben som ska spela mot andra klubbar så jag ska bara va där och se söt ut ;p
Sen blir det nog ner till klubben sen på barhäng, men nyktert, ska väl testa snart att dricka nån drink, men inte riktigt än.

Kommentarer
Postat av: feztis

Vad mysigt det såg ut :)

2010-02-28 @ 19:04:48
URL: http://feztis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0