Pyjamasparty

Snart ska vi gå hem till helen o ellinor på pyjamasparty. Barnen ska titta på film och mumsa godis och vi vuxna ska spela spel tror jag och snacka lite tjejsnack, det ska bli trevligt.


Vi gick till pappa och tog en fika efter vi hade hämtat erica på dagis, ja alltså dom andra fikade jag drack vatten som vanligt.
Testade ett glas cola light igår kväll, fy vad äckligt det va, smakade typ jord o vatten, blä! Så nåt sånt beroende lär ja ju inte få igen och det är ju bra.

Fick reda på att det spökar hemma hos pappa och dom i deras badrum. Hur vi kom in på det ämnet är att erica inte vågar gå på toa själv där längre så pappa och dom tänkte om hon kanske hade sett nåt.
Det brukar vara en liten kille i badrummet, men vi frågade om hon hade sett nåt men det hade hon inte.
Hon har ju sagt att hon har sett två svarta gubbar här hemma, en stor och en liten och den lilla brukar gå in till oss i sovrummet och den andra brukar vakta utanför deras rum säger hon.

jag tror oxå vi har nåt här, har hört fotsteg utanför badrummet och varje gång har båda barnen sovit, har sett nåt typ springa förbi i lilla hallen, brukar se det om man sitter i soffan och när man står i duschen.
Men jag är inte rädd, verkar ju inte vara elaka, då skulle amn ju ha märkt det.

Kommentarer
Postat av: helen

tack för att ni kom, et uppskattades stort! Får vi göra om snart! bilder i min blogg från kvällen! kramar

2010-02-27 @ 12:10:45
URL: http://www.metrobloggen.se/Lovelyhelen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0