mat, mat, mat

Det går väl framåt, lite iaf, tycker det är asjobbigt att få sig soppor, fil, juice, smothies funkar rätt bra, men just varma soppor,går så där, blir illamående bara av att tänka på mat eller när man närmar sig kylen för att äta. jobbigt jobbigt.
Och resultatet av detta är att jag blir jättetrött och måste lägga emj, då jag inte får i mej den energin jag behöver, så jag har sovit 2x1 timme idag, välbehövligt.

Ananrs har det inte hänt så mycket, henka var på bvc med Loke idag och tog sprutan somhan inte kunde ta sist, de passade på och mätte honom oxå, 84cm lång och 11,5kg, en liten spinkis, men det hade gått bra med sprutan.

Imorrn blir det att fixa med bilen, så den blir godkänd på besiktningen, får se om jag orkar hänga på, ltie luft skulle nog inte skada.


Frukost: 1,5dl juice
lunch: 1,5dl köttfärssoppa
mellis: 1,5dl juice.

Det är det enda jag ahr fått i mej idag, funderar på en smothie strax, men ändå allt för lite mat för min del, vet inte hur jag ska göra, man kanske skulle ringa dietisten och höra.

Kommentarer
Postat av: Lina

oh så intressant detta ska bli, o så den där lilla mätaren också så vi håller koll på viktnedgången! de här kommer gå supergrejt tror ja o du kommer nog få in rutinen på maten också ska du se =)

2010-02-08 @ 22:57:28
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag åt inte soppa alls under min flytperiod då jag bara mådde illa av de... Strunta i det som du inte kan få i dig och ta det som du tycker om och kan få i dig, det är jätteviktigt att du får i dig 1½liter/dag så du inte blir uttorkad.

2010-02-09 @ 09:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0