Erica 4år


Min lilla älskling, nyfödd på förlossningen, ca 1 timme gammal.
Född kl.23:43 2 februari 2006


En stolt pappa på bb <3


4 dar gammal


jag o min fina tjej, nästan 3mån


Erica 1år


Erica 2år


Erica 3år




Kalaset idag gick bra, fick en massa presenter bl.a en sparkcykel med prinsessor på (bortskämda unge ;p) mix max -spel, en barbie, köksgrejer till sitt dockhus,en del kläder, gympapåse, skor.
Bilder kanske kommer senare..om tid och ork finnes.


Detta blir mitt sista inlägg innan min op, imorrn kl.9 typ, drar vi från stan och beger oss till stockholm, jag hoppas få komma hem lördag eller söndag, om jag överlever ;p
Hoppas vi höres då. Har mobilen med mej och påslagen, vilket man får, toppenbra ju. Så ring gärna, så jag har nåt att sysselsätta mej med.

Bye! Håll tummarna för mej =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

tråkigt att du måste stanna så länge :(

Jag fick åka hem efter ett dygn vilket var superskönt. Hoppas det går bra nu!

2010-02-03 @ 07:40:42
Postat av: Tess

Håller två! Lycka till...



Kram

2010-02-03 @ 12:52:14
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: feztis

Hon är ju så söt Erica.



Hoppas allt gick bra med op :)

2010-02-05 @ 08:18:09
URL: http://feztis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0