Fjärde advent!

Fjärde och sista advent för i år.

Erica och jag trotsade snön och begav oss ner till affärn för att handla lite, blev sugen på att göra lite julgodis.
Så nu har jag fixat wienernougat och cocoschoklad (typ bounty), så det ska vi bju på sen när svärmor o peter kommer på fika + pepparkakor, som erica ska få skriva på sen.

ska snart sätta igång att städa lite hemma oxå, kanske slänga in en tvätt i maskinen när man ändå är igång.

Recept och bild på julgodiset kommer i ett senare inlägg =)

Kommentarer
Postat av: Sandra Törn

Hej! Sitter och kollar igenom gamla kommentarer och hittade dig. :) Jag har bytt blogg, tänkte bara tala om det. Så om du vill att vi ska byta bloglovin' länkar igen så lägg till mig så lägger jag till dig sen! :) Vill ju inte tappa bort dig!



Ska du göra något mysigt över jul? :)

Kram!

2010-12-20 @ 00:43:16
URL: http://www.mondoblog.se/sandratorn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0