Tisdag

Idag hade jag praktik mellan 7-15, var trevligt, trivs verkligen på detta stället =) bara hålla tummarna att man kan få sommarjobb där =)
Städat och grejat lite idag. Var en tant som frågade efter mej idag, om inte jag skulle komma in till henne, hon tyckte jag var så go och mysig =) skoj!


Efter praktiken kom mina älsklingar och hämtade mej och så åkte vi ut till ingelsta shopping. Kollade på tennisskor till Loke på skopunkten och hittade ett par som han ville ha, blev dessa.

Skor från Skopunkten.com


Drog även in på gina tricot en sväng och shoppa lite nytt till mej, blev en topp och ett linne, och ett par snygga örhängen.

Snart blir det att titta på desperate housewifes och sen cougar town, till det blir det en knäcke och en kopp te, då har jag fått i mej 6mål, det är ju bra, kunde ha blivit 7 mål om jag åt frukost vid 7-tiden, men det gjorde jag ju inte, fy mej =/

Kommentarer
Postat av: thess

Hej =) Jo vi misstänker det eftersom hon ofta klagar på magont, avföringen är ganska kletig ibland & hon har gaser i magen. Efterssom Douglas har Mjölkprotein allergi & Frulla har lite laktos tyckte läkaren att även Joline skulle undersökas. Vi får se om 3 veckor om det blivit något bättre.



KRAM

2010-04-21 @ 12:00:21
URL: http://prinsesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0