Seg dag

Suck vilken seg dag det är idag, och inte vart det bättre när man vaknade upp och såg att det hade snöat ute =/
Men det är nog borta snart.
Kollade smhi´s hemsida förut, skulle bli uppåt 10-15 grader i slutet av nästa vecka tror ja det va, härligt =)

såg en skitsnygg kille i lördags på klubben ;) sscchh säg inget till henka ;p haha.En riktig läckerbit *mums* hehe

Va en tjej som försökte tussa ihop mej men en kille, som var med i samma klubb som hennes kille, sa då att jag är gift, då kom hon på vem jag va och att jag är gift med henka haha.
Knasigt det kan bli ibland.

Idag har verkligen barnen varit trotsiga, mest erica då, har tyckt att hennes trots har lungnat ner sig, men idag kom det igen. Ibland längtar jag verkligen tills dom flyttar hemifrån ;p men sånt får man väl inte tänka eller säga högt, då blir man ju klassad som en dålig mamma, men det skiter jag i, för det är så jag känner ibland. Men som tur är så är ju de roliga och fina stunder som vi oftast har, det som gör att man orkar med en dag till ;p

hej svejs!

Kommentarer
Postat av: carro

Håller med dig, har en jävligt tråkig dag med trotsiga ungar.. ska vi byta för ett tag?? =) Blir så trött på dem ibland, men så har man ju sina ljusa stunder som sagt. Jag säger det öppet men jag bryr mig inte om jag är en dålig mamma eller inte, jag tror barnen tycker om mig iallafall. hehe

Hoppas du förstår vad jag menade.

kram kram

2010-04-05 @ 17:39:21
URL: http://snuttungar.blogg.se/
Postat av: Tess

Skönt att höra! Tänker precis som du ibland - ang. barnen...

Det finns alltså fler. =)



Kram

2010-04-05 @ 17:44:43
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: feztis

haha jag tror alla med trotsiga barn tänker så ibland! Usch, det är så jobbigt de dagar då de verkligen sätter sig på tvären och inget funkar :/

2010-04-06 @ 18:17:05
URL: http://feztis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0