Fredag

Nyss hemkommen från praktiken, eller aa för en 20min sen, skönt att vara hemma. Min handledare var dock sjuk idag, så jag hjälpte dom andra istället. Det roliga var att ena vikarien som jobbade ikväll är en gammal klasskompis från hagebyskolan som jag umgicks med då, det va skoj att träffa henne igen, hoppas vi jobbar ihop fler gånger.

På dan idag var erica och jag i lekparken och träffade helen o ellinor, träffa även Lina och barnen en stund. barnen hade det skoj och vi satt och snacka om allt mellan himmel och jord.

Suck, dumpa idag igen, åt för fort =/ resulterade i att jag avr tvungen att lägga mej och sov i 1,5tim, tur att Loke sov, så jag kunde lägga mej.

Slappa lite framför datorn/tv ett tag innan det är dags för sängen, imorrn är det praktik igen 7-16..

Go natt säger jag redan nu!

Kommentarer
Postat av: feztis

Tack tack :)

2010-04-24 @ 12:30:38
URL: http://feztis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0