Måndag

Åh blidde ett minus denna vecka med, och ett bra minus igen, det trodde ja inte, med tanke på allt fusk som vart, -1kg =D

Vecka 1: -1kg
Vecka 2: -1kg   Totalt: -2kg  BMI: -0,7


Igår kväll när vi kom hem så märkte jag att erica var lite hängig så jag kände om hon var varm, och lite varm va hon, så jag tog tempen på henne och visst hade hon feber =( Jag tänkte att vi väntar och se hur det är imorrn bitti och kollar tempen då igen och ser om det blir nån tandläkare eller inte. Imorse nu hade hon 39grader, så jag avbokade tiden och de skulle skicka hem en ny tid, lite trist, för Erica har verkligen sett fram emot att få gå till tandläkaren.

Ska väl göra lite frukost nu, lite ägg och bacon =D och sen gå och hämta den lilla busungen borta hos pappa.

Kommentarer
Postat av: Lina

Va roligt att det går nedåt för dig, själv har jag tappat motivationen lite, verkar osm jag hamnat på någon platå. men den här veckan är nya tag, så vi får se på lördag, bra kämpat =) kram

2009-05-25 @ 19:30:19
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: Jenny

Stort grattis till minus på vågen, härligt! Ha en fin kväll, kram Jenny

2009-05-25 @ 20:11:30
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0