Shopping

Idag åt vi ju lite våfflor hos henkas farmor, jag fick i mej nästan en hel, visst är ja duktig, det tycker jag med tanke på att jag inte är så förtjust i det.
Loke fick sin present oxå, fick 1000kr :-O Så det får gå till vår och sommarkläder till killen.

På kvällen nu kom pappa o lotta hit och tog en fika och lämnade Lokes vagn som vi lämnade kvar hos dom när han sov över där i helgen.

Nu har erica duschat och luktar jätte gott, köpte nytt schampoo och duschtvål till henne när vi var på babyland tidigare på dan, köpte även en vattenflaska till henne och en pipmugg till Loke, en droppfri, denna var kanon bra tycker jag, inga lösa ventiler som man kan tappa bort, utan det är en slags vacuum mugg, ett toppenköp tyckte jag.
Var oxå inne på jula och shoppade lite, bl.a 2 krokar som ska upp i hallen där barnens kläder ska hänga.

Näe nu läsa en bok för erica nu, sen ska barnen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0