Kan man köpa tålamod?

Att ha en trotsig 3-åring är verkligen inget kul och tar verkligen på ens krafter och psyket =/ Bara hojta till om nån vill låna henne, haha, näe då bara skoja.
De bra dagarna vinner ju över de mindre roliga, det är väl därför man biter ihop och hoppas de dagarna kommer fort som fan =D

Hade ju tvättstugan idag oxå, eller har fortfarande, så är det nån som har pajat låset på luckan till torktumlaren, så vi kunde inte tumla våra kuddar som vi tvättade, varav en eller två var dunkuddar, tur att det inte är min kudde ;p men det är ju så himla trist.

Bara längtar tills vi bor i hus och har egen maskin, som ingen annan kan röra, längtar massor!


Åh på onsdag ska linda till läkaren, varit strul med det. Hennes bm skulle boka tid åt henne, till i v.12 ungefär, hon är i v.15 nu och har inte fått nån tid än. Så hon har försökt få tag på henne, men inte lyckats. Så hon fick prata med en annan idag som ordnade en tid åt henne, dock på en annan vc, men huvudsaken hon får en tid. Då kankse hon får reda på om det är 1 eller 2 bebbar där inne, tycker hennes mage är lite stor för att vara i v.15,men vi får se, tid till UL skulle hon få hemskickat oxå, åh jag skulle vilja följa med, så himla mysigt ju.

Jag kommer ihåg när jag var med mamma på ul när hon väntade Freddie, var så man fick tårar i ögonen alltså, det är ju verkligen ett speciellt ögonblick, var likadant när jag var med Erica och Loke.

Jag tror hon får en tjej iaf, och att den kommer 2-3 dar innan bf, känns som det, se om man har rätt =D
Åh va kul det ska bli, en liten kusin till barnen på min sida, på henkas sida har de redan 2 kusiner.

Ha det bra...


Kommentarer
Postat av: Lina

Trotsiga barn är verkligen inte kul. Försökte sälja Kiara till min syster idag :P. Tur att dom är söta och goa ibland också! Kram

2009-03-23 @ 22:01:07
Postat av: Linda o william

Ja, vi har ju tidiga morgnar och sena eftermiddagar på dagis vi, men så blir det ju när man jobbar heltid. Jo, vi trivs bra:) Vill ha allt klart på en gång men jag måste inse att vi just flyttat hit:) vi har ju ordning på allt vi burit hit så det är ju inte massa saker överallt, förutom en hylla som ska bort så snart vi hämtat hem vår tvbänk jag köpt. men man har ju så mycket smått tycker jag. less på sånt, jag ska rensa bort allt sen när jag orkar. är trött jämt nu och vill inte göra något på kvällarna. trist men snart kommer våren och solen igen:) nu är dte ju snö igen!

2009-03-23 @ 22:13:21
URL: http://willinda.blogg.se/
Postat av: Lina

risken e ju stor att hon får tvillingar när hon själv e det =) Va tror hon själv då?

2009-03-24 @ 08:58:56
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: Moa

När ni bor i hus? Vilken verklighet lever du i?

2009-03-24 @ 16:15:25
Postat av: Tette

ÄSch jag kan offra mig och låna henne lite :-P Jobbar inget den här veckan så en tjej med 3-års trots kan nog liva upp stämmningen här rätt mycket ^^.

2009-03-24 @ 16:36:26
URL: http://theresenylander.blogg.se/
Postat av: helen

Ibland undrar man varför man har barn för?!;P

vi borde bilda klubb, "föräldrar med trotsiga barn", där vi mammor kan få gnälal ur oss och höra att vi absolut inte är ensamma;P kram

2009-03-24 @ 17:47:43
URL: http://www.metrobloggen.se/pinisbeutiful
Postat av: PetramedAochE

Nu har jag en ny tävling hos mig! tipsar



Kram

2009-03-24 @ 19:29:04
URL: http://PetramedAochE.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0