Hostig natt

Inatt har ja knappt sovit nåt, Erica har hostat hela natten. Börjad ehosta lite då och då under dagen igår, tänkte ju inte mer på det. Men sen när hon somna igår kväll så kom den jobbiga hostan, hon fick sova inne hos oss så hon inte skulle väcka Loke, vilket gjorde att jag inte har kunnat sova =/

Måste ringa till vårdcentralen så man får komma dit och kan få ventoline eller nåt, får se vad dom säger, eller om det räcker bisolvon..Ska köpa glass till henne sen oxå, skönt för halsen om det gör ont.

Vid 21 kom han hem igår suck =( De skulle ha åkt tidigare, men så dök det upp en grej, pisstråkigt. Det lär ju dröja ett tag innan han får dra iväg igen..Loke var gnällig och trött hela dan igår, och inget hjälpte. Igår hade jag bara lust och krypa ner under täcket och bara va.
Idag med, är super trött, men Loke är ju vaken så jag måste ju va uppe och ta hand om honom, men så fort han somnar så ska jag lägga mej igen, hoppas erica fortfarande sover då, annars blir det att vila på soffan med henne.

Ses senare..

Kommentarer
Postat av: feztis

Usch, låter inte kul med hosta. Båda våra har hostat länge nu, men bara på nätterna :/ Låter nästan som de ska kräkas i mellanåt, får hoppas det blir bättre snart

2009-03-16 @ 17:49:43
URL: http://metrobloggen.se/feztis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0