Bloggdesigner sökes!

Torsdag idag och ericas sista dag på dagis denna vecka. Lara på dagis blev jätteglad när hon kom, hon hade ingen och leka med och gick o vänta på erica =)

Ni har väl inte glömt att skriva upp den 28 mars i kalendern, för då ska ni ju hit på sexhomeparty =D Hoppas det blir en trevlig tjejkväll. Fick papper från kondomeri intima i veckan, blir hon som var sist, hon var superrolig tyckte jag, förra gången vart ju lyckad, och hoppas denna oxå blir det, nu får jag ju dricka me, sist väntade jag ju Loke.

Nån bra bloggdesigner som vill fixa min blogg? Trött på den, vill ha den vårfin =)

Nehe glo lite på våra bästa år som börjar snart, kankse ta nåt och äta,får se..

Bilder kommer snart, hittar inte sladden till kameran =/ Måste fråga henka när han kommer hem vart han har gömt den..

Kommentarer
Postat av: Lina

jag har inte glömt, ser fram emot det1 vilket tid är det förresten? kram

2009-03-12 @ 13:24:15
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0