Torsdag

Nu är man mätt i magen igen, blev gröt och knäcke till frukost, Loke fick välling. Han har precis somnat igen. Han väckte mej vid 8,45 och var vaken till strax efter 10. Igår var ja trött, gick och la mej vid 22,15 typ hehe, sköönt att få sova, det är nog den bästa tiden på dygnet, nästan =)

Jaha vad händer idag då, jo jag ska väl fixa lite med tvätten, som vi hade i tisdags hehe, inte haft tid med den än, så jag får väl ta tag i den. Måste kopiera lite betyg oxå, så jag kan skicka in en ansökan till skolan, måste skickas in 3v innan man ska börja. Hoppas jag får ansökan från csn snart, så man kan söka pengar oxå.

Idag slutar stumpan 13,30, hon började även en halvtimme tidigare idag, de har tydligen dåligt med personal på eftermiddan därför kollade de om det var okej, och klart det är.

Ska förbi pappa sen en sväng oxå, se om familjen är sugna på att gå en liten promenad efter dagis..

Nu är det snö och vitt ute igen..

Näe nu kolla vidare på tradera efter skofynd till Loke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0