Om oss

Hittad hos fina Lina



Jag och min parter:

Vad heter ni?
Tessan o Henka

Har ni några smeknamn på varandra?
nja är nog bara älskling som vi säger, utöver våra namn, eller han brukar kalla mej nåt mer, men kommer inte på vad det va haha

Hur träffades ni?
genom min mor, kan man väl säga

Hur länge har ni varit tillsammans?
9år den 20 oktober

Är ni förlovade?
aa, sen valborg-04

Bor ni ihop?
ja sen 5år snart

Har ni barn?
aa 2st, erica på 3år och Loke 8mån

Har båda körkort?
näe, bara henka, jag ska ta det snart

Kommer du ihåg er första kyss?
absolut <3

Vem sa "JAG ÄLSKAR DIG" först?
Det var nog henka

Vem är äldst?
Henka, han är 7 år äldre än mig!

Vilka stjärntecken är ni?
Jag är våg och henka tvilling


Vem fyller först på året?
Henka

Vem är längst?
Henka vinner med ca 10cm

Vem sjunger bäst?
Det är nog ja ;p

Håller ni handen på stan?
ibland

Kände ni varandra innan ni blev ihop?
Näe

Vad har ni gemensamt?
lite gott o blandat.

Blev du kär vid första ögonkastet?
Jag blev det ja!

Har ni någon speciell låt?
nja,men ett band kke, han fria ju till mustasch =D

Har ni några "frikort"?
nej

Har ni stora framtidsplaner?
Ja absolut! Vi vill köpa hus bl.a

Har ni gråtit i varandras armar?
aa.Har dock bara sett henka gråta 2ggr, senast var då Erica föddes

Har ni vart  utomlands tillsammans?
näe, inte än

Vilket är ert bästa minne?
måste nog vart då barnen föddes

Vem lagar mat bäst?
Jag

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Det blir lite handling, matlagning o tvtittandes, dagis hämtande, blöjbyten, och sånt som hör till när man är småbarnförälder

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
oftast

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Nej

Blir du lätt svartsjuk?
Inte längre

Ringer eller SMS.ar ni mest?
sms:ar

Brukar någon av er prata i sömnen?
aa, båda


Nu är det bara att ni gör som jag och kopierar på =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha jaaa verkligen=)

2009-02-26 @ 11:16:13
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0