Dags för tvätt..

Har tvättstugan nu under kvällen, skönt att dom hade fixat torkskåpet nu, men jag tyckte det bara blåste kallt, men vi får väl se om tvätten torkar eller inte.
Idag har vi inte gjort så mycket, gick till pappa och hälsade på efter dagis.
Hämtade även ut mitt paket, med två snygga toppar till mej, varav en jag ska ha å kryssningen, skitläcker, i turkos/blå aktig färg =D och en svart rätt enkel v-ringad topp som jag tänkte ha nästa helg, då ska ja dricka lite,de ska ha barhäng på henkas klubb, så då blir det att dra dit, barnen får sova hos morfar o lotta.


bilder lånade från hm.com



Kommentarer
Postat av: tessan

jätte fina!!!





grattis till erica i efterskott , missade att gå in häromdagen, hade inte tiden =)





kramar t er !!

2009-02-04 @ 11:04:32
URL: http://mammasprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0