Julen

Julen blev hellyckad tycker jag =) Blev dock inte så många kort, min kamera fick fötter och jag hittade den inte förän det var för sent.
Jättegod mat, vi hade knytis, och barnen fick en del julklappar. jag fick en julklapp av svärmor o peter inte för att det hade bevövt, men tackar o bockar =)

Barnen fick en massa fint.
Erica fick. dockhus+ möbler, kläder, 3 barbiedockor, kritor, plånbok,en skrivbok, ett pennfodral, ett frisörset, dvd.film med piff o puff, sen är det säker tnåt jag har glömt.

Loke fick brandbil, betongbil (stora bilar båda två) en helikopter, en ambulans, en radiostyrd bil ;p, kläder, pussel, dvd film med musse pigg, och har säkert glömt nåt där oxå.

Jag har fler julklappar till dom, men har förlagt dom nånstans =/

Idag på eftermiddan ska vi hem till svärfar på jumiddag, och lite mer julklappar till barnen.
På kvällen blird et partaj nere på klubben, ska bli kul som fan =D
Barnen ska sova hos morfar, och även Noel skulle skulle sova där, då blir erica glad =D
Just det, måste åka o köpa en julklapp till honom ju, han skulle ge erica en julklapp, eller om det var till båda.

Kommentarer
Postat av: feztis

haha nja, jag är inte heller så förtjust i den där katten ;)

2009-12-27 @ 20:56:47
URL: http://feztis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0