Tisdag

HAr ju glömt att berätta att jag vann en tävling i Nikitas blogg, vann ett presentkort på 200kr hos Lekvira. Funderar på sen sån här till Erica, men har inte riktig bestätm mej än, men supersöt är den =)
 
Bild lånad från Lekvira

Tisdag idag och Ericas första dag på dagis denna vecka, som hon har tjatat, hon har redan bestämt vad hon ska leka och vilka hon ska leka med, och det är ju samma gäng som vanligt- Ellinor, Oskar o Nellie, det är dom som hänger ihop på dagis. Ska bli kul och se om de hänger ihop sen i skolan oxå, om alla börjar på samma skola.

Henka är och hjälper en polare, Loke somnade nyligen och jag ska väl plocka lite hemma och fixa med tvätten, då vi hade tvättstugan igår.

Auktionerna på tradera flyter på lite grann, ahr ju avslut på dom på söndag o måndag. Mina auktioner! Ta gärna en titt!

Kommentarer
Postat av: Helen

Ellinor är ledig från dagis denna vecka. Vill passa på och umgås med henne innan sommarjobbet drar igång, kollade upp med busstider igår och jag kommer åka hemifrån innan åtta och vara hemma i vilbergen tidigast halv sju.=/ hur ska jag stå ut utan min lilla tjej så långa dagar?!kram

2009-04-28 @ 16:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0