Nystart

Jag har bestämt för att blogga här igen istället för på metrobloggen, roligt va =)

Och som en bra nystart här kommer jag att lotta ut ett halsband från puss.se snart, antingen idag eller imorron, så ni får hålla utkik här i bloggen.

Söndagen spenderade vi med att kolla runt i lite butiker bl.a Nordik, vill dit o shoppa lite hihi, hittade en söt liten godisskål till Erica, perfekt till lördagsgodiset ju. Hittade söta papperstallrikar som jag tänkte köpa till hennes kalas, är ju ett tag kvar tag då men för det kan man ju köpa det, är ju inte säkert de finns kvar sen när hon fyller år i februari.

Måndag och ny vecka idag, Henka har anmält oss till handledarutbildning den 22okt, måste ju gå en sån med honom för att få övningsköra med honom, så efter det kan vi övningsköra massor =) hoppas jag får en skaplig slant när ja fyller år nästa månad så man kan boka upp sig på några körlektioner.

Har diskat lite nu, ska väl passa på och fixa med tvätten, vika och lägga in i skåp och byråer, passa på medans Loke sover och Erica tittar på bolibompa. Fick en lång sovmorgon idag hihi, ända fram till kl.11 skööönt. Loke vaknade vid 7,30 åt lite och somnade gott om.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hejhej! Jag fann dig i en gammal skolkatalogen från 1997 då du gick på hagebyskolan, min bror gick då på högstadiet och du gick förstås i 4:an. Jag gick ju på vrinnevi som du minns jag kanske sa. Vad blev det för körskola nu då? hoppas det kommer gå jättebra hålla tummarna

2008-09-15 @ 13:43:58
Postat av: Lina

Välkommen tillbaka till blogg.se =) Här trivs man nog bättre än på metrobloggen, de gjorde jag iaf, sen va det ju ändå bara kändisar som tjäna pengar där =/

2008-09-16 @ 08:39:01
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0