Välkommen hem



Snacka om att känna sig välkommen hem imorse, satte på tv och kanal lokal, vilket jag brukar glo på på morgonen när de visar Rivstart, så visa dom denna video, men min favvo Ralf =)

Loke sover, han somnade på vägen hem, igår sov han från att vi kom hem fram till 12,30.,så vi får se hur länge han sover idag. Sista dan för dagis denna vecka, imorron skulle kanske Carro komma hit på en lekfika med sina söta killar Kevin & Alvin. Lova henne en kladdkaka, så jag får väl stå mitt ord om de kommer hihi.

Hämtade ut mitt paket från ellos igår, kul va =) ska fota lite på det ja köpte så får ni se, om ni nu vill =)
Nästa vecka får ja mina grejer från hm,äntligen, lite julklappar till erica o vantar, äntligen, börjar ju bli lite kyligt på mornarna när man går till dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0