Trööött

Äntligen sover båda barnen, var skitsvårt att få erica att somna, hon gjorde allt för att inte sitta still för länge, för då kunde man ju somna, sikken unge ;p Och Loke Har ja lagt i sängen minst 5 ggr, somnat och sen vaknat efter 5-10min *suck* Men nu ligger han här i soffan och sussar så gott så, somnade vid 22,30 typ, så nu njuter jag av tystnaden, för nu är det tyst, har blåst som fan nu under kvällen men nu verkar det ha lagt sig.


Hoppas Erica blir blöjfri snart, så den kostnaden blir lite mindre.Går ju åt en del blöjor här hemma nu. Ett bra steg på vägen är ju att hon byter blöja själv. Hon hämtar en, tar av sig den gamla blöjan och lägger dit den nya, torkar med en våtservett och sen stänger blöjan, där får man dock hjälpa henne annars sitter den alldeles för löst, men hon är duktig vår lilla tös <3

Jag kommer ju aldrig att somna, har skitsvårt att somna om inte henka är hemma =(

Kommentarer
Postat av: Linda o william

Hej! Skriver från mobilen nu. Hoppas det fungerar. Om det går bra för erica utan blöja hemma så pröva att lämna på dagis utan. Så gjorde jag. Och det går ju bra nu. Han har aldrig blöja på dagarna. Jag tänkte att de måste ju pröva där oxå eftersom det är lite annat tempo där än hemma. Annars kör vi med lidls blöjOR. De är billiga och bra. Lycka till! Kram. Nu ska jag jobba vidare här på bingon.

2008-09-28 @ 13:08:20
Postat av: Pärlan

Ditt inlägg vart längre förut. Har du kortat av det?

2008-09-28 @ 15:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0