Grattis pappsen

Idag har vi vart hos pappa som då fyllde 49år idag, ätit smörgåstårta och gräddtårta. Tror han vart glad när han fick sin present av oss, han fick ju en TENS apparat av oss barn, han  fick tårar i ögonen när han såg vad det vad, kul att se.. =D

Gud så skönt det var att få träffa Erica idag, igår såg man henne bara en kvart sen ville hon till morfar, så det är verkligen skönt att ha henne hemma igen, min underbara lilla tjej, även fast hon inte är så lite längre, inte långt kvar tills hon blir 3år ju, så kommer hon ALLTID att vara min lilla tjej <3

Fick höra nåt kul igår, en kompis till en av mina systrar som väntar barn har sagt att hon tycker jag är en jättebra mamma, och att hon ser upp till mej, det var verkligen skönt att höra, inte ofta man får höra sånt, så det sög jag verkligen åt mej =D


Prata lite med mamma idag oxå, inte så ofta man pratar med henne nu för tiden =/ men iallafall hon hade lite jeans till erica som freddie har växt ur, sen skulle hon ta med lite av freddies gamla kläder så ska ja kolla om det är nåt jag vill ha till Loke, annars är det bara att ge till myrorna, för det var det hon hade tänkt och göra själv annars.

Nehe nu mysa lite med maken, passa på när barnen sover ; )

PS. glöm inte tävlingen som går ut imorron, kolla längre ner i bloggen

Kommentarer
Postat av: Helen

ja absolut, då får vi gå ut och göra stan!=D

2008-09-21 @ 22:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0