Torsdag

Herregud Loke sover fortfarande, somnade på väg till dagis ju, han kanske tar igen efter igår då han knappt sov något alls. Har kollat lite i boken vi fick igår, lite övningar men ska göra och så, de två första kan ja ju redan, så det blir väl att börja öva på krypkörningen *hjälp*  har plockat lite hemma oxå, pratat me kusin på msn, tänka sig att Liam redan har blivit 1år, och på lördag har min andra kusin, hennes bror då alltså bf, eller hans flickvän då, men det anade ni nog ;p Tror det får en liten kille, och joy har ju bf nästa vecka, och hon får nog en liten tös. Mycket bebisar nu ju, sanna har ju bf i april och även sandra. Håller tummarna att kusin blir gravid snart igen, hon vill ju så gärna ha en liten till.
Undra när man ska bli moster, skulle ju redan vart det, men det blev som det blev, nån gång ska ja väl bli moster.

Nehe om man skulle passa på att äta lite lunch, om man hinner innan killen vaknar.

Lovisa: en körlektion på 40min hos YA kostar 410kr. Du har ingen blogg eller nåt? kram

Kommentarer
Postat av: Lovisa

YA är Centrala om jag inte minns helt fel eller jag menard de hette centrala förut Är det så så kan du vara lugn med att du får köra små och smidiga bilar :) Näe ingen blogg ännu, men du kan få min mail [email protected]

2008-10-23 @ 14:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0