Sure att du inte har några fördomar...

"Ingela" jag står för vad jag tycker och jag bestämmer väl själv vilka kommentarer jag vill godkänna eller inte. Om det är nån ska växa upp så är det väl fan du. Jag lever inte i nån jävla fantasivärld, kanske är du som gör, vad vet jag och bryr mej gör ja inte.känner inte dej så orka lägga energi på dej liksom..
När du väl träffar en kille från dom så får du se själv hur dom är, det finns dom som är vanliga familjefädrar oxå, men som sagt, fördomar är nåt du har och verkar dra alla över en och samma kam. Ta reda på lite mer först kanske.

Polisen lägger ner onödiga resurser på dom, vilket dom själva har märkt, om du läser nyheter, finns "gäng" som är betydligt värre än dom, som gör mycket grövre saker. Polisen har själva sagt att det var onödigt att lägga ner så mycket resurse på dom som dom har gjort.

Kommentarer
Postat av: feztis

Vad tråkigt med sånt negativt folk :(

2009-09-14 @ 16:22:02
URL: http://metrobloggen.se/feztis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0