1-åring säljes

Säljes till högstbjudande ;p

Trött jag börjar bli på att han ska klättra överallt, helt upp på stolarna i köket, vilket han gjorde nu precis innan dagis och hade sönder min ena nya ljusstake, jäkla unge. Åh kan han inte bli 3-4 år, sluta pilla på saker och sluta klättra..
Vi blev nog bortskämda med erica när hon va liten, klättrade inte, pillade inte på allt, stoppade inte saker i munnen, mina ungar är verkligen raka motsatser till varandra...
Nu är dom på dagis, skönt med lite fri tid från vandalisten ;p

Åh såg att cirkusen är i stan, hade ju vart kul att gå, men fan va dyrt, billigaste alt kostade 200kr/vuxen och 170/barn, fan lika dyrt som att dra till kolmården ju. Drar man hela familjen så går det ju nästan på en tusenlapp, inte riktigt värt det tycker jag.

Igår blev det äntligen av att baka bullar, jessica kom hit och bakade med mej, kul att nån ville hålla mej sällskap,så nu har man några påsar i frysen, bra att ha när man får besök, testa på att göra med nötter i och det blev gott faktiskt.

Händer idag då?
Jo jag ska diska, plugga har ja redan hunnit med  ;p, ska ringa fotografen och fixa så jag får Lokes kort oxå från dagiset, fick ju aldrig nåt papper till honom, just det måste ju skicka in pappret om syskonbilden med. Funderar även på att ringa SÖS och se hur det går med min remiss om den har kommit fram.


Nåt annat kul då, vi blev 12 st som ska dra på kryssningen i nov, fan så kul det ska bli. Vi som ska dra brukar ha kul när vi festar ihop, så då kan det ju inte bli misslyckat.

Kommentarer
Postat av: Lina

ni får fixa länsföräskringar som försäkringsbolag och bank, då får man gå gratis på cirkusen =)

2009-09-08 @ 10:44:27
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: Tess

Vad roligt! Men dyrt...

Med cirkus, alltså.



När å vart är den? Vet du?

Kram

2009-09-08 @ 20:53:52
URL: http://mummytessizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0