min födelsedag

Nu har min familj vart här och firat mej. Vart fullt ös, som det oftast blir när Erica o Freddie är i samma rum hehe.
Efter att alla hade dragit så omna båda barnen, skönt med lite lugn och ro. Glott på färjan,längtar tills jag fyller 25, för då ska jag dra iväg på en fylleresa till sjöss =D

Igår kväll hade vi mysigt, tände en massa värmeljus här hemma, erica tyckte oxå det var mysigt.
Imorrn är det dags för dagis igen för stumpan, så får se vad Loke och jag ska hitta på, en liten morgonpromenad blir det nog iallafall.

Kommentarer
Postat av: M

Det är väl inte 25 på båtarna? Viking Line är det 20 tror jag, birka är det 23 och silja kommer jag inte ihåg;-) Själv åker jag me Birka om ca 2 veckor!!

2008-10-14 @ 08:13:08
Postat av: Carro

Grattis i efterskott gumman!! =)

kram

2008-10-14 @ 16:47:39
URL: http://snuttungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0