fullt upp

jobb, jobb och en massa jobb, känns som ma inte gör nåt annat om dagarna och kvällarna, men man måste ju för att försörja familjen och kunna hitta på nåt..

Men nu i veckan är jag lite ledig, som det ser ut som nu iallafall, och jag hoppas det fortsätter så ;p

har bokat kalas åt loke iallafall, blir på busfabriken, som han har tjatat om :p Erica fick ha där när hon fyllde 4år, så då är det ju självklart att loke oxå ska få ha det, Så den 1 juli blir det och det är han själv som har bestämt vilka som får komma och han valde piratrummet :)


Har funderingar på om man skulle fixa en babyshower för min syster, hon ska ju ha nr.2 i slutet av juli..kanske kunde vara trevligt..

Nehe här är det dags att göra sig redo för jobb igen 13-21..

 

Helen: ja kommer inte ihåg vad stället hette, men låg i urskogen nånstans utanför svärtinge..utan el =/



Kommentarer
Postat av: Helen

Babyshower är en jättetrevlig överraskning!=) Synd att du inte kunde komma på min...



Okej, synd, jag som var sååå nyfiken...

kram

2012-05-20 @ 14:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0