aj min fot

Har ont i min högra fot =/
Trampade snett igår när jag kom till jobbet, gjorde svinont, men sen hade jag inga problem med foten under kvällen, men imorse när jag vaknade kände jag att det värkte så fort jag satte ner foten på golvet =/

Erica är iväg på kalas hos sin kompis Fhilip som fyller 6år, hon ville vara där själv, klart hon får det då, min stora tjej <3

Ska hämta henne om en liten stund, vi är hemma hos min pappa på en kaffe under tiden, sen blir det en tripp till ica maxi och handla lite, ska bl.a köpa påskris och fjädrar, barnen tjatar om det, så det är väl klart att det ska köpas hem då. Tänkte kolla på en plånbok till mej själv oxå, min har gått sönder =/

Var på hageby centrum förutpå förmiddagen, och vem var inte där, om inte Peter Siepen, var konfrencier för nån modevisning där..

Annars blir det lungt, lite god mat och godis blir det ikväll, imorrn ska Erica ha klädsim på simskolan, och jag är ledig så då ska ja följa med henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0