Långlördag

Idag har jag jobbat från kl.7-21, alltså en delad tur som det kallas. Jobbar dock bara 7-12 och sen 16-21, men blir ju ändå 10 tim totalt.
 
Mamma kom och hämtade mej på jobbet vid 12-tiden och vi tog en tripp till el-giganten och mediamarkt, men hittade inget.
Åkte sen vidare till mirum-galleria, som de har döpt om hageby centrum till, fattar verkligen inte varför, tror dom hageby ska få ett bättre rykte? haha alla kommer ju ändå fortsätta säga hageby centrum liksom.
 
Bjöd mamma på lunch på fräcka frökens frestelser och gick in på lindex en sväng och shoppade lite, fick ju mina skattepengar igår ;) köpte en ny väska till mej och lite kläder till loke som han ska få i present, så bild på kläderna kanske kommer senare.
 
Imorrn blir det att jobba igen 12-21 sen SKA jag vara ledig i 2 dagar, både måndag och tisdag alltså, för sen jobbar jag 9 dar i sträck =/
 
Så på måndag någon gång under dagen ska jag dra till körskolan och skriva in mej, passa på nu tänkte jag.
Kanske blir det en tripp till öppna förskolan oxå. man vet aldrig.

Kommentarer
Postat av: Helen

jag tror vi ska till öppna förskolan. Så hojjta till om du vill med! kram

2012-06-10 @ 10:00:41
URL: http://www.milfamera.bloggplatsen.se
Postat av: Thess

Tack :)
Det gjorde skit ont rent ut sagt, det är ju inget underhudsfett på dom ställena, vad vill du ha på nyckelbenet då?
Min nästa blir nog i nacken & så ska jag göra om en jag har på armen (kinatecken) till nått finare ;)

Kramar

2012-06-10 @ 11:07:08
URL: http://Raffofant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0