inbjudningarna skickade!

Igår hoppade jag in och jobbade på självaste nationaldagen, odck bara 7-12, men det räckte, för fy vilken stressig dag det blev, inget skoj alls.

På eftermiddan kom helen, ellinor och alfons på en fika för att kolla in hur vi bor i vår nya lägenhet, skojigt, sen gick vi ut på gården med alla barnen, altlid lika trevligt att träffa henne och barnen även om henka är med, för det blir inget stelt prat utan man kanvara sig själv med henne både henka och jag :) och så leker barnen så bra ihop (oftast ;))

Idag har jag varit ledig och det har varit skönt, hade hoppats på att få skattepengarna idag så jag kunde följa med tjejerna på jobbet ut och äta och dricka lite, men icke, men det kommer nog fler gånger.

Tagit en promenad med barnen och pappa o lotta och postat lite inbjudningskort och lagt vissa i brevlådorna.


Erica var ute och lekte själv med ellinor idag, hörde en liten fågel viska i mitt öra att ellinor ville leka med erica på gården och som tur var så va vi hos min pappa då som bor på samma gård som dom.

Näe nu vill jag ut på en promenad, så jag sliter med mej familjen ut oavsett om de vill eller inte :p

Kommentarer
Postat av: Helen

Hihi, vilka fina ord om mej! Tack så mkt gumman!!! Det är alltid lika trevligt när vi ses!

Kramar

2012-06-07 @ 22:13:56
URL: http://www.milfamera.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0