hemma idag

Hemma med en ond rygg idag =/
Annars har jag jobbet hela helgen, så det är tur man är ledig i 2 dar sen så jag får vila ryggen lite..
 
Imorrn är det dags för körlektion igen och då en dubbellektion på totalt 80min,ska bli intressant, hoppas att alla som bor i lindö håller sig inne då :p
 
Idag är barnen på armbandet, då det är sommardagis där i år, får se vad de har att säga om sin första dag där sen. I fyra veckor ska de gå där, sen dags för frita för erica,men jag har inte hört nåt därifrån, ska man bara dra dit v.32 och lämna henne då, har ju sökt plats för henne från den veckan..

Kommentarer
Postat av: Lina

Kiara börar också vecka 32. Jag var och lämna in hennes tider innan sommarlovet börja.

2012-07-09 @ 21:14:31
Postat av: Lovisa

Jag har haft min fas 3 på Armbandet. Slutade i Juni ,men jag kan nog säga de kommer trivas. Var riktigt bra där. Vilken avdelning ska de vara på? Jag var på Trollet.

2012-07-10 @ 12:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0