tandlösa tjejen

Sjukskrev mej idag, lite feber på morgonen, men känns bättre nu.

Så det har varit lungt idag, diskat och tvättat och slappat framför tv:n, skönt det med ibland..

Imorrn är jag ledig, så barnen är oxå lediga, får se vad vi ska hitta på för nåt skoj.
Henka skulle oxå varit ledig, så hade tänkt vi skulle ha dragit till badet, men nu fick han hoppa in och jobba, inget kul att dra dit själv, så det får vi väl ta en annan gång, funderar på om man kanske skulle dra till linköpings badhus nån dag, har inte varit där sen jag var liten, och Erica vill testa finspångs badhus, där har vi inte heller varit, dyrare än här i stan på båda ställena, men det kanske man kan stå ut med..


Erica tappade sin 5:e tand idag, den första där uppe.
Hon och loke lekte på sitt rum, så krockade dom med varandra så loke slog i sitt huvud i ansiktet på erica, så såg jag att det blödde från tanden. Den har varit jättelös i flera dagar nu, så jag sa åt henne att dra ut den och då lossnade den, hon blev överlycklig =)


Kommentarer
Postat av: Lina

jag rekommenderar inte linköpings badhus, äckligare ställe får man leta efter! nej örebros badhus skulle ni testa =) kram

2012-01-19 @ 10:25:25
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0