Ledsen i ögat

Jobbet ringde på förmiddan och kollade om jag ville jobba ikväll, men tackade nej, dels för att jag redan har 6 dar i sträck som jag ska jobba och för att jag ville ha kvällen med familjen, nu när henka äntligen jobbade så att han skutade tidigare istället för kl.19 på kvällarna, men vad fick jag för det? Inget =/ han ska ner till klubben och städa istället, bara för att det var så länge sen han gjorde det.
Och? Tänkte jag för mej själv, var länge sen du städade hemma oxå..verkligen inte lika ofta som jag måste göra det..blev irriterad och la på luren..

Annars har jag och barnen haft en bra dag, varit hos pappa ett par timmar och fördrivit tiden, deras kusin Lucas var där medans linda var på kk och gjorde ul. Den lille är beräknad den 23juli, på vår lillebrors födelsedag, då blir jag moster igen =)

killarna lekte väldigt bra ihop idag, oftast brukar de bara bråka med varandra, men idag gjorde de bus ihop istället:p
När linda och micke kom tillbaka hade de med sig en semletårta, så det blev en fika innan vi gick till affären och hemåt.


Kommentarer
Postat av: Lina

kan ju tycka det är viktigare att han hjälper till hemma, men det är väl ett manssyndrom. styrkekramar till dig gumman!

2012-01-20 @ 08:28:43
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0