kalas bokat!

Nu har jag bokat Ericas barnkalas på bowlinghallen här i vilbergen =) Hon ville ha det och självklart ska hon få det, min lilla älskling fyller 6år om ca en månad <3

Så ni i vilbergen (och klocket) som brukar bli bjudna, boka in ett kalas den 5 feb, inbjudningskort kommer snart =)




Annars har vi börjat rensa bland kläder här hemma, har 3 kassar med barnkläder som jag ska göra mej av med, en del har fått åka till myrorna, och de första kartongerna har blivit packade, en bra och skötn snart på året tycker jag.


Kommentarer
Postat av: helen

Hej gumman.

5 feb. Hur dax är det då? för då ska ju vi på disney ion ice, skulle inte ni med det då? kramar

2012-01-01 @ 19:16:01
URL: http://www.milfamera.bloggplatsen,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0