hello hey

Nu är det nästan en vecka sen jag bloggade sist.. men jag lever..jobbat massor som vanligt :p

i fredags var vi nere på vipers på barhäng, skojigt som vanligt, dock bev jag ap-full efter 3  drinkar =/ måste ha varit starka..inget kul alls, låg däckad på en soffa i ett privat rum, med en hink nedanför, men så himla jobbigt att man inte kan spy, skulle gjort allt mycket bättre..låg där nån timme eller två innan vi kudne åka hem, och den resan som tar ca 5 min kändes oerhört lång =/ var skönt att få lägga sig i sin säng och sova sen haha..

Lördagen var lugn, var bara hemma, henka var på klubben, möller sov över här mellan lör/sön, en kompis till henka från göteborg.

Söndagen var oxå lugn, lämnade loke hos sin morfar en stund, erica gick till simskolan med jessica, medans vi fiade lite grejer, hämtade sen upp erica igen och vi alla drog hem till helené och pekka på en fika och snackade lite skit..


Idag  var vi på öppna förskolan igen med helen och ellinor, barnen lekteoch pysslade lite, de gjorde en varsin krona som man kan ha på huvudet.
Nu har vi ätit lite lunch, blev våfflor med keso för min del.

Ska snart göra mej iordning och redo för att röra mej till jobbet, jobba 14-21 idag.
Har varit skönt att fått vara ledig i 2 dar och på en helg dessutom =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0