en snabbis på jobbet

Ja nu fick ni något att fundera på va ;) haha..

men näe jag menaratt jag bara ska dit en kort sväng och jobba, mellan 14-16,30, medans de har möte.
Samordnaren frågade i måndags om jag jobbade idag onsdag, och jag sa att jag gjorde det, trodde ju ja :p
Sen ringde hon upp till avd ca 10min senare och sa att jag inte jobbade haha, men så kollade hon om jag kunde komma in under den tiden iallafall, och det är klart man gör.
Henka slutar samtidigt idag, då han kör blacka-turen så då kan han  hämta upp mej på jobbet =)

Nehe om man ska sminka sig och göra sig iordning för att lämna kidsen på dagise och hoppa på buss och spårvagn till jobbet..

Kommentarer
Postat av: Svar från Thess

Heeej :)

Jo det är en arbetsintervju på det nya äldreboendet som ska öppna vid SMHI i April.

Får jag det så blir det nära till jobbet ;)



Kramar.

2012-01-06 @ 22:01:02
URL: http://raffofant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0