dra täcket över sig

Usch har haft världens stressigaste dag på jobbet från 16 och fram tills jag slutade kl.21 =/

och som grädde på moset fick jag stå och vänta 30 min på bussen, för att den jävla bussen innan gick för tidigt =/ hatar verkligen kollektivtrafiken...skit på er era jävlar på östgötatrafiken!!!

fan så trött jag är idag pga av allt detta, så ska man försöka kommer ner i varv här nån gång så man kan lägga sig för att gå upp kl,5,50 imorrn bitti..jobb mellan 6.45-16 och sen gymmet.
Ska bli nice att få avreagera sig på gymmet imorrn..

Kommentarer
Postat av: Helen

Tänk cash, när lönen kommer är all stress som bortglömd!;P Men jag förstår dej, tykcer du är så duktig som orkar jobba så mkt.

jag själv blir ju alltid så ledsen när jag jobbar för mkt för jag mår dåligt av att vara ifrån Ellinor för mkt. Men that´s life.

kram

2012-01-11 @ 08:40:12
URL: http://www.milfamera.bloggplatsen.se
Postat av: Lina

Jag hatar östgötatrafiken lika mycket som dig. Jätteofta som dom åker för tidigt o pendeln ska vi inte tala om som dom ställer inte varannat tåg typ! ja man blir galen!

2012-01-11 @ 10:30:29
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0