skriva prov..

Ledig idag, eller nja inte..pluggar och ska till skolan och skriva prov snart, i svenska B kursen om antiken, hoppas ja klarar den..



annars händer det inte så mycket idag..städa, tvätta och laga mat, sånt man måste göra även om det är alla hjärtans dag, henka är inte hemma förrän vid kl.20 =/ men vi firar inte iaf, känns så påtvingat, hellre att man får nåt, en blomma eller något annat vilken dag som helst, för då vet man att det är nåt han verkligen vill göra och inte bara för att det är alla hjärtans dag och alla andra gör nåt, då måste jag med göra det, för att inte hamna i dåliga dagar...

I helgen ska erica åka iväg, hon åker till vikingstad på fredag och kommer hem på måndag. hon ska sova över hos wictoria (pappas fru´s dotter) blir nog skoj för henne =)

Kommentarer
Postat av: ▲ Mohammedi's™

Det var jätte roligt att du var med och tävlade om suit of sweden i min blogg .

Jag glömde berätta att tävlingen är avslutad, kolla om det blev du eller inte på suit of swedens's facebook sida!

Sen finns det också flera tälingar på min blogg, skulle vara roligt om du tävlade igen på mina tävlingar.

VA GÄRNA MED PÅ DEN HÄR TÄVLINGEN : http://mohammedis.se/2012/february/vinn-300-presentkort-fran-runnsseerikasga.html#comment



Ha en riktig trevlig dag. KRAM!

2012-02-15 @ 13:44:19
URL: http://mohammedis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0