En ny vecka

Ja nu har en ny vecka påbörjats..

I lördags var henka och jag på bröllop, fick jättegod mat, sen var det fest nere på henkas klubb, var rätt kul, dock inte så sugen på att dricka =/ + att jag fick världens jäkla migrän..var hemma vid 4-tiden och det var hur skönt som helst att komma hem till tystnaden..

Idag är loke iväg och åker tåg för första gången, han lär nog va helt lyrisk när han kommer hem sen. Han följde med sin morfar o lotta till vikingstad för att hämta Ericaoch äta och fika där, så de kommer hem nån nu under kvällen.

Jag har bara tagit det lungt idag, åtke med henka en sväng i postbilen :p storhandlat med mamma och tvättat och diskat, som sagt bara tagit det lungt:p

Snart ska jag få lite mat i magen, blir färsk pasta med kasslerpanna med curry, hur gott som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0