En glass i solen

I morse var det riktigt kyligt ute. Lämnade barnen på dagis och åkte vidare mot jobbet, jobbat 7-12 idag, sen kom solen fram under dagen och värmde gott, så efter jag hämtade barnen på dagis, tog vi en en liten promenad och sen vidare till kiosken och köpte glass och satte oss nere i centrum i solen :)

Igår var barnen på kalas hos Ellinor och hade det jättekul hörde jag, jag jobbade tyvärr, dock fick jag jobba dag istället för kväll så det va skönt :)

Ikväll ska Erica hem till Ellinor, hon ska sova över där, de ska till en majbrasa och ha det skoj och imorrn ska de till folkets park och åka karuseller :) hon längtar som en tok ;)

Här blir det lungt, vi ska dra bort till kyrkan här borta med loke, pappa och hans fru skulle haka på ocH kolla på majbrasan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0