Världens jobbigaste arbetspass..

Usch idag har varit den jobbigaste dagen hittills på jobbet =/
vi var tre vikarier, varav de två andra är ovana där, och en ordinarie. Brukare mådde inte bra, vilket drog ut på arbetet, alla larmade typ hela tiden, alla skulle på toa samtidigt, typ var 5:e minut, usch hoppas jag slipper uppleva såna fler dagar..

Var verkligen skönt att få komma hem till familjen <3

Då jag kom hem så drog vi ner till affären och handlade lite, blev en tacokväll här, mumsigt =)

Och nu på kvällen kom mamma på en fika, och så ska vi låna hennes bil i helgen, då jag jobbar helgen och inte kan ta mej till jobbet..

Har fått lite fler tider oxå, till i mitten av okt, dock inte så himla många, så bara hoppas att folk blir sjuka ;P hehe så jag får lite fler pass haha..
Har dessutom skrivit in mej på barnomsorgens vik-bank i söderköping, kan ju hoppas man kommer in där och så hoppas jag att de hör av sig från vik-banken i vården här i stan snart, trögt att gå och vänta.

på måndag när jag är ledig så ska jag dra ner till arbetsförmedlingen och skriva in mej tänkte jag..

Ska va uppe ett tag till sen blir det sängen, ap-trött =/ och så börjar ja 7 imorrn..

Kommentarer
Postat av: Klackar&Kaffe

Tack för att du varit med och tävlat! Vinnaren presenteras och kontaktas klockan 18.00, kika in då!

2011-09-11 @ 16:32:05
URL: http://klackarochkaffe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0