Höstpromenad..

Min helg har varit lugn, i lördags kom mamma och lillebror hit på middag, det bjöds på tacos, och barnen åt jättebra, tur att de tycker om nån mat, eller loke äter ju bara grönsaker och brödet :p

Igår söndag jobbade jag dag och kvällen slappade jag på soffan, däckade efter maten och sov 2 tim, däckade idag med efter lunchen, sköönt.

Tog en skön liten höstpromenade med familjen förut innan lunchen, skönt, men känns verkligen att hösten är här, luften är mycket kyligare även om solen värmer lite när den väl tittar fram.

Nu på kvällen var vi bjudna till pappa på middag och efter en stund kom syster dit med familj på en fika, så vi har suttit och snackat lite skit, och skrattat åt min klantiga syster.

15min hann hon va på jobbet imorse, sen fick hon dra till akuten. Hon skar sig i tummen och fick dra dit och få en massa sprutor och sy några stygn, och fick ledigt 1 vecka :p

 

imorrn efter jobbet ska jag ivåg och ev kolla på en present till min pappa han fyller år på onsdag, och på torsdag fyller lucas 2år (min systerson) så på onsdag när jag är ledig ska jag ner på stan och kolla på present till honom..


Kommentarer
Postat av: madelene

Hej! Var gärna med och tävla om underkläder här !

http://www.sakerjagvet.com/2011/09/19/tavla-med-evas-underklader/

2011-09-19 @ 21:47:53
URL: http://sakerjagvet.com
Postat av: Helen

Skönt att vara ledig! Mysigt med höstpromenad! Längtar tills jag med får lite fritid. Jobbar 8 dagar på raken och var bara ledig en förra veckan, är helt slut!

Hoppas allt är bra!kram

2011-09-21 @ 09:07:11
URL: http://www.milfamera.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0