Godkänd!

Bled godkänd på min bokrecension i svenska B igår :) så himla skönt! Nästa steg blir att jobba med argumentation i samma kurs..

Mamma kom hit en sväng igår kväll, försökte fixa hennes dator men gick inte alls bra =/ hon får gå till teliabutiken och se om dom kan hjälpa henne..vi åkte även en sväng till city gross och handlade lite, Loke fick följa med oxå, och gud vad han satt och babblade i bilen, pratade med månen och hade sig :p de lekte kurragömma sa han haha, go han är min lilla kille!

Nu är barnen på dagis, jag jobbar kvällen, sen är jag ledig fram till söndag morgon...skööönt!
Och henka är oxå ledig imorrn, så vi funderar på att ev dra till badhuset med barnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0