Bokläsning

Har nu läst klart boken Jerusalem av Selma Lagerlöf, som jag har läst i svenska kursen, så idag ska jag ha muntlig redovisning av den på skolan.
Efter det blir det att dra till jobbet, ska in och jobba några extra timmar mellan 14-16,30, då den ordinarie personalen ska ha möte, men lite cash blir det ju.

Blev även tillfrågad om jag kunde jobba helgen, men har sagt till mej själv att jag ska ha denna helg ledig, har ju jobbat 3 helger i rad + att jag jobbar nästa helg, men va fan tog ett pass på söndag iallafall :p då är jag ju ändå ledig fredag och lördag.

Idag tog jag fram min sköna höstkappa, behövdes i denna blåst, höll ju på att frysa ihjäl, blev lite besviken, den sitter inget bra, tycker den är för stor =/ köpte den förra hösten och då var det så att jag knappt fick på mej den :p får stå ut med den i höst och satsa på en ny till våren, ska ju ändå köpa en vinterjacka snart..
Barnen fick ta på sig mössor idag oxå då det blåste så himla kallt, skulle nästan behövt fingervantar på dom tyckte jag, blir ju kall om händerna i vinden..

Nehe om man skulle fixa lite lunch, och sen dra till skolan och jobbet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0